Trött.

Åh vad jag känner mig trött idag och inte vet jag vad vi ska äta till middag heller.

Igår bakades det chokladsnitt och bröd härhemma så det luktade riktigt gott i hela huset när jag väl kom i sängs. Jag önskar mig lite nya saker till huset närmare bestämt spis, kyl och frys misstänker att de vi har är energislukare av stora mått. Man kanske skulle åka in till media markt och spana lite. 

Nu är det snart bara två veckor kvar tills jag ska vara mammaledig, haha vad jag tjatar om det men det ska bli sååå skönt =) efter det är det inte så himla lång stund kvar tills det är semester heller.

Nu vet jag vad vi ska äta det får bli köttfärssås och spagetti.

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

vad härligt med lite mammaledighet! de kan behövas :) å,jag känner lukten enda hit tror jag =)

2010-04-14 @ 10:36:07
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0