En dag kvar!!!

Ja nu är det bara en dag kvar sen bär det av till Ullared och shopping på Gekås tills man storknar! På fredag fyller även älskling år och jag har tänkt att vi ska försöka hinna med att fira honom lite på morgonen innan vi åker. På kvällen ska vi gå ut på Sveriges minsta Harrýs och äta gott. Misstänker starkt att det kommer intas en del alkoholhaltiga drycker också ;-) Med på shoppingresan följer även Annika (frivilligt och skyldig till mitt nya ullaredsberoende) och Jeff (medsläpandes)

Efter Ullaredsresan väntar så äntligen den efterlängtade härliga veckan med välbehövlig föräldraledighet.
Lite inplanerade saker för veckan är:

Promenad i solen (jag har väl nämnt att jag beställt sol?)
Fjärilshuset.
Pappa och Kerstin
Mormor
Ev. badhuset
Sen är valet fritt men skoj ska vi ha iallafall =)

Igår var jag på hundklubben och det var så roligt att vara där igen! Fick träna lite med Agneta och Jessicas gemensamma tik Märta som är en Bracco Italiano mer om Märta kan ni läsa här. Jag måste medge att jag är en aningens ringrostig.
Väl hemkommen från klubben så satte vi igång och deklarerade så nu är det äntligen gjort också.

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Härligt med Ullared o mammaledighet! Vila upp dig nu och ha de så fint. Kram

2010-04-28 @ 23:59:49
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Marie

Var tvungen och titta in på hundsidan du länkade till. Vad underbart med hundar. Vilken hundras är du intresserad av? Själv har vi haft 2 st Berner Sennenhundar. Min ena dotter har snart två stycken finska lapphundar och den andra har en yorkie terrier (hoppas att jag stavat rätt). Ha det så himla skönt nu när du är ledig och my riktigt med barnen.

Kram Marie

2010-05-03 @ 15:12:34
URL: http://www.trollikotteland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0