10 dagar kvar!

Om 10 dagar fyller min älskling år, jag går på föräldraledigt och vi styr kosan mot Ullared för härlig shopping inne på Gekås. Längtar....

Ångesten, jag har inte påbörjat en lista över vad det är vi ska handla nere på Gekås, jag har äntligen tagit fram alla 98 kläder men inte kollat vad som fortfarande funkar. Kan vi bara köpa kläder eller kan vi kanske köpa lite annat som t.ex. småkrafs och annat onödigt man faktiskt behöver men man är för "snål" för att köpa?
Är det några nära och kära som vill att vi ska kolla efter ngt till dem, hästprylar t.ex. ;-)

Lite roligt förresten i söndags sorterade jag alla barnkläder efter storlek dessa har ju legat och drällt i vaggan som fungerar som en byrå i vårat sovrum sedan Tindra växte ur den och det mina vänner är ju ett tag sedan.
Hur som helst när jag var klar med det så började jag sortera upp Mattias och mina nytvättade kläder och kom på mig flera ggr med att kolla storlekarna i tröjor, Mattias kallingar mm. Jag var en aningens trött och förhoppningsvis så har vi inte växt ur våra underkläder eller tröjor heller för den delen.

Det luktar härligt från köket där Pamis kassler står i ugnen och gratineras och potatisen står och väntar på att bli pressad.

Nej nu ska jag iväg på ett hemligt uppdrag och jag vill att ni håller tummarna så hårt ni bara kan =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

ha de så kul med mammaledighet o ullared :) kram

2010-04-22 @ 21:01:28
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0