Ny layout!

Ja så äntligen fick eller rättare sagt tog jag mig tid för att fixa till min layout, hoppas ni tycker den är bättre än den förra.

Ett dystert samtal med kommunen idag gav besked om att vi måste betala ca 200 000kr för vatten/avloppet de ska dra upp på vår gata i höst men vi är inte tvungna att koppla på oss.
För våran del finns det inga sådana utrymmen att få låna hos banken och hur kommunen tänkt lösa detta återstår att se men vi har hört ryktas om att man då skulle kunna få låna av dem med en avbetalningstid på tio år med 4% ränta. Ifall jag inte räknat helt fel skulle vi då betala lite mer än 2300kr i månaden!
För oss innebär det en omöjlig utgift att betala vilken kommer leda till att A vi får sälja huset men kommer trots det inte bli av med lånen. B vi får söka hjälp av socialkontoret. C vi hamnar hos fogden och får ännu värre skulder.

Så tack för den sparken Norrtälje kommun.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag tycker de är jättefel.. Ni borde argumentera inmot.. Göra en lista på dom som inte vill ha komunalt vatten osv.. KÄMPA,KÄMPA,KÄMPA!!! De är fel :(

2009-09-11 @ 22:00:06
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Jannice

jättefin och ljus sida du har skapat =)

2009-09-13 @ 14:22:59
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0