Fy fan!

Mattias hittade en länk med en slideshow på PTF:s forum som handlade om en liten tvåårig tjej som blev misshandlad av sin styvpappa, jag orkade inte se färdigt eftersom det var rätt uppenbart hur det skulle sluta. Arg, ledsen, upprörd och vill krama om mina barn. Hur I hela helvetet kan man låta sina barn bli utsatta för misshandel! Jag önskar att vi alla kan vakna upp så att inga fler barn behöver misshandlas till döds. Hennes riktiga pappa var i kriget i irak när det hände.

angels 

090909
Kände att jag måste förtydliga att bilderna i slideshowen jag talar om var kort på den här lilla tjejen när hon var i livet. Sådana bilder som vi alla har i våra fotoalbum. Det som var hemskt var texten där den riktiga pappan berättade om det som hänt. Jag är fortfarande väldigt illa berörd över det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0