Paj dator...

Ett snabt litet inlägg får det bli då jag sitter på min rast, tycker det käns lite avigt att blogga från jobbet men vår kära dator har pajat där hemma =(

Vad har hänt sedan senast då? Jo en helt fantastiskt galen helg med shopping nere i Ullared på sveriges alldeles eget mekka nämligen Gekås. Handlade för alldeles för mycket pengar men ångrar inte ett enda köp utan snarare saker som jag inte köpte. Om jag kommer åka igen är inget att diskutera för jag blev frälst.

I helgen som var for jag och Mattias ned till de mörka smålandsskogarna där det blev en helg med Hotellyx, god mat och en del Lera då årets Ränneslätt gick av stapeln. Av tre karlar som var med i vårat sällskap var det bara Mattias som inte var tvungen att bryta. Jeffen gjorde en Djungelgeorge då han stämde träff med en tall och hans bror plattade till ett rör så då var det färdigkört för honom med. Lite trist så nu håller vi tummarna för nästa år.

Kramen på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0