Ny dator!

Ja då sitter man här med en ny och fin laptop i knät och knackar sig fram. Det käns himla ovant då jag bara har använt laptop några få gånger när jag gick i gymnasiet.

Elgiganten hade ett jättebra erbjudande nu under nyöppningen i Uppsala och som vanligt så ser jag ut som en sådan där godtrogen kund som köper allt säljaren föreslår och jag måste medge att jag tyvärr brukar vara en bra kund i säljarens synvinkel =/ Idag blev det dock "bara" datorn, virusskydd och Photoshop Elements 7 tillsammans med deras videoredigering. Ett nice price på en snygg väska att förvara vår nya guldklimp i skulle jag kunna få vid ett senare tillfälle då jag inte riktigt ville köpa en idag. Det lutar starkt år en av märket Golla men det får bero på priset.

Imorse så vitsåpade vi första svängen på hallgolvet uppe men det blev inte så ljust som vi trodde så en starkare såpblandning är inplanerad för morgondagen då den här dagen till större delen runnit bort inne i Uppsala.

Nej nu ska det kramas barn innan de ska krypa ned i sina sängar och sussa för natten


Kommentarer
Postat av: Anonym

Elgiganten nyöppnade i Uppsala?? Den har väl funnits där i flera år?? De kanske var REA för dom gör om där?? Härligt med en lapton :)

2009-10-25 @ 19:38:32
Postat av: Jannice

skötn med en ny dator=)

2009-10-28 @ 10:29:17
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0