Söndag

Idag har jag bakat källarfranskor till frukost men de blev lite för söta tyckte jag men man ska inte klaga på nybakat bröd.
Vi har varit en sväng förbi Stavby idag och satt ljus på min mammas grav samt farmor och farfars grav det slog mig att min farmor hade ett fint namn Maj-Britt.

Efter det for vi in till stan för att köpa lampa till vardagsrummet där vi helt saknar lampa men vi hittade ingen som vi gillade lite svårt också att köpa lampa till ett rum som vi inte har renoverat än också tyckte jag. Hursom helst blev det två fönsterlampor och en taklampa till hallen.

Imorgon blir det lång dag på jobbet då vi har APT samt att den börjar lite tidigare än vanligt men så är det ibland.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0