Riskakor

Jag har fått dille på riskakor dem ska vara lättsaltade med mycket bregott på *mums*

Igår såg jag ett vildsvin på vägen till jobbet och det var ett tag sedan sist just denna var vad man skulle kunna kalla rätt död. Jag gissar starkt på att den blivit påkörd av en långtradare med tanke på skadorna den hadde.

Igår var det långpass på jobbet och att då komma hem till att Mattias fortfarande var vaken kändes riktigt mysigt och att han dessutom monterat upp fönsterbelysningen i hallen snyggt och prydligt blev en trevlig överaskning. Det lyser så fint och mysigt nu när man kommer hem sent om kvällarna.

Jag har sett att kenneln som jag vill köpa en valp ifrån nu har en planerad kull med en kombination som jag är väldigt intresserad av men som det ser ut nu är det inte läge för att planera in en hund i vår vardag tyvärr =( Det var jobbigt att bli utan hund men jag trodde att saknaden skulle lägga sig med tiden men det har den inte gjort utan tvärtom.
Ett liv utan hund är fruktansvärt tråkigt och Lia saknar jag absolut mest för hon hade allt som jag vill ha i en hund och tänker jag på henne så kan jag inte komma på något negativt alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0