Ny vecka igen

Så var det återigen måndag och en ny vecka. Åh vad jag skulle vilja vara mammaledig nu och det är många fler än mig som känner så både jannice och sveastar är mammalediga så man blir lite avis när man läser deras bloggar. Nåja jag kommer få vara hemma jag också men inte just nu, jag ska vara hemma två dagar innan julafton och då ska vi pyssla, kramas och mysa så det står härliga till.

Igår var vi och hälsade på Lotta ich hennes Stefan i deras nya hus, det blir så fint! Härligt när man bygger nytt och får bestämma allt från början hur man vill ha allting. Det första de möts av på morgonen är dessutom utsikten över viken, inte illa!
Vi kan också se våran vik från vårat hus men då måste vi stå på tå ute på våran altan och edebo viken är ju inte den vackraste som kan skådas direkt.

Idag har jag gjort äppelchutney på morgonen så nu har jag tre burkar härligt guldgul chutney att smaska på till kött och kyckling.

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Haha,jag hoppas du e avensjuk för jag har de jättebra :D

2009-11-16 @ 23:43:54
Postat av: Lotta och Stefan

Var kul att ni kom! Nästa gång kommer vi och hälsar på er! Kramar

2009-11-17 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0