Kalas och städ

I helgen har tjejernas kusin H varit hos oss så det har varit mer livat än vanligt hemma men mysigt!

Lördagen tillbringades med firande hos min pappa som fyllde jämt han fick en korg med lite allt möjligt gott av oss systrar med familjer. När vi åkte hemmåt så deklarerade Isabelle bestämt att hennes två hästar heter Espo och Kasper men sen kom hon på att morfar har ju fler hästar och då blev det "alla hästarna är mina" Vilken tur att du har morfar och Kerstin som kan ta hand om alla dina hästar tyckte jag =)

Söndagen ägnades åt legobyggande och jag skulle ha köpt en större sats åt Mattias för både han och kusin H var helt okontaktbara i en timmes tid tills de var färdiga med bygget. Sen bar det av mot ytterliggare ett födelsedags firande.
På em städade jag ur bilen och klädseltvättade den men det blev lite sådär då det hann bli mörkt ute.

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Jannice

Härligt med kalasfirandet!!! Alltid lika mysigt med sånt å träffa släkten=)

2009-11-11 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0