Vernisage och lycka i mjölkdisken.

Ja idag har det varit vernisage på tjejernas dagis som de större barnen ordnat så då åkte vi självklart ned och kikade på alla vackra konstverk som de hade gjort men Isabelles var de finaste ;-)

Igår när jag var in på affären och handlade fick jag se att de tagit hem sju gårdars mjölk vilket är toppen! Tyvärr ingen röd mjölk men för den goda sakens skull kan vi offra oss och gå ned på grön så får vi se hur det hela utvecklar sig.
Sent igår kväll efter att köket sanerats till det bättre pysslade jag om mina fötter vilket var härligt värre en liten smärre katastrof var bara att jag inte knäppt på TV-n under hela kvällen vilket ledde till att jag missade Grace Anatomy. Uää!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag köper oxå mjölken från Sju Gårdar :-)

2009-05-17 @ 17:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0