Tisdag och kortvecka!

Ja på torsdag är det kristihimmelsfärd så det genererar i bara tre arbetsdagar denna vecka och inte mig emot om jag får säga så =)

På torsdag kommer lillasyster med sambo hämta hem sin RR valp och det käns så himla roligt men vi får snällt avakta med att hälsa på så att den lille får hinna landa och komma till rätta hemma hos dem.
Själv har jag planer för att fortsätta renoveringen i hallen under veckan och om vädret tillåter även fortsätta med mitt evighetsprojekt nämligen våra fönster. Skrapa, olja, kitta, måla osv i all oändlighet....

I helgen var det enduro tävling i Bergby och det var riktigt trevligt särskilt eftersom vi åkte hem utan barn då Tindra for till moster och Isabbelle åkte till farmor. På kvällen blev det grillning hos vänner och sedan såg vi på eurovision. En riktigt trevlig kväll.

Lite bilder från Lördagen


Kära maken.


Bästa svågern


Pappas lilltjej!

Sex stycken "grabbar" var det som körde vilka man ville ha lite koll på hur det gick för dem och det var bara en av er som jag aldrig såg skymten av men det skyller jag på märket av hoj för man tröttnar att behöva kolla siffror på varenda KTM som åker förbi.
Sen tycker jag min svåger kämpade på riktigt bra och gjorde ett bra resultat med tanke på sin körvana hoppas nu bara att din vän hinner bli bra och känner sig laddad för parenduron i juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0