Myshelg

Ja igår fick vi för oss att packa in oss i bilen och fara till Jälla för att se på när de släppte sina kor. En riktigt lyckad dag för tjejerna blev det och för oss vuxna med. Särskilt roligt var det att se den nya ladugården sen skymtade jag några gamla lärare till mig men tyvärr inte den jag hade hoppats på.

Idag så for vi till Björklinge och gjorde en "surprice visit" hos min syster själv hatar jag oanmälda besök då jag alltid anklagar mig själv för varför jag inte är mer ordningsam men är det likasinnade själar så går det an. Roligt att se hur de börjar forma deras trädgård och sen åkte vi till stallet för att träffa syrrans nya kuse Nova som hon visserligen haft ett tag nu.

Kommer nog uppdatera detta inlägg med lite bilder men nu är det nattinatt för imorgon är det fm vecka för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0