Lite sysslor

Ja när tjejerna och jag kom hem idag så smet de ned till grannen (igen) så då blev det raka vägen in för dem vilket de inte alls tyckte var så roligt. Till middag blev det råstuvad potatis och stekt falukorv samt brockoli *mums*

Medans tjejerna lekte på övervåningen passade jag på att slipa trappräcket som jag spacklat tidigare och när jag ändå var i farten spacklade jag tindras fönster. Kvällen hade tänkts att ägnats i samma anda men efter en timmes telefonkonferans med storasyster samt en tjugo minuter med mormor så gick luften ur så då blev det lite fotoredigering istället så nu har lillasyster fått lite kort på sin nya kuse. Riktigt söt var hon och lagom stor en aningens för stor för min smak då jag föredrar dem när de är ca 150cm i mankhöjd. 
En sväng tvätt har snurrats i maskinen och hängts så nu börjar tvätten få plats i tunnan igen.


Nova♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0