Galet sen middag

Japp håller just nu på att tina kyckling för att göra middag till mig själv, hade planerat att äta kyckling till middag idag men då jag kom hem hittade jag bara en filé i frysen så efter ett snabbt övervägande fick tjejerna äta blodpudding och mamman se på då blodpudding inte är min grej. 
Efter att Tindra gått för att sussa ringde min storasyster och berättade att deras hund är inlagd på djursjukhus troligen är han påverkad av narkosen som han fick igår men de viste inte säkert. Håller tummarna för att det inte är något allvarligt.
Sen var det dags för Isabelle att sussa och då var det dags för mig att ta tag i lite sysslor som jag ville hinna göra men satte ett tidsstopp till klockan nio. Då det knorrade ordentligt i magen tog jag fram filén som plötsligt blivit två då jag hittade ytterligare en påse med en filé i, mannen i huset som har svårt att blanda tror jag bestämt. Nej nu ska det lagas mat och sen är det lite kroppsvård som gäller.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0