Första Julklapparna inhandlade, jo ni läste rätt.

Jag har idag beställt julklappar till tjejerna, eftersom vi inte riktigt vet hur vår ekonomi kommer se ut framöver känner jag att det är hög tid att börja handla lite smått redan nu. Det blev en beställning från Adlibris på fyra böcker varav tre klassiker, två av dem har Elsa Beskow skrivit och en har HC Andersen skrivit men Elsa har illustrerat den.

Igår efter att tjejerna somnat blev jag sittandes framför datorn och lyckades knåpa ihop en digiscrap på Ramoz, evigheter sen jag gjorde en sådan men det gick rätt snabbt att komma på hur det var man gör. Så här blev den


Idag har vi ätit glass tjejerna och jag det är så mysigt att fika tillsammans på kvällen och det borde vi göra oftare. Jag funderar på att överaska min kära make med något som jag vet att han vill göra och jag tror han behöver en knuff i rätt riktning, ibland kan man behöva det =)

Nej nu ska jag göra ngt vettigt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0