Feber...

Efter knappa tre timmar på jobbet var det bara att styra kosan hemmåt då det som började som en lätt huvudvärk snabbt eskalerade till yrsel, illamående och att jag frös i omgångar. Jag har nog aldrig blivit så här fort sjuk förut och högst troligt är det samma som Tindra råkade ut för i torsdags på dagis då även två andra barn insjuknade lika hastigt. Fy det käns alltid jobbigt att åka hem från jobbet för att man är sjuk då det käns lite som ett nederlag och att man är en svikare.

Mysigt var det däremot att hinna se tjejerna en liten stund på kvällen och både jag och Isabelle slocknade på soffan till Stanley eller möjligen slingerland minns inte så noga. Nej nu ska jag krypa i kojs håll tummarna för att febern är borta imorgon.

Panodil Zapp är härligt ;-)

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Hej! Hoppas du får vila upp dig helöa helgen och du blir frisk snart.. Kram

2009-05-20 @ 23:58:35
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0