Ett bildsvep

Det har blivit lite väl mycket skrivande utan bilder på senare tid så här kommer ett bildsvep som kan lätta upp det hela lite.


Fy katten sa katten om steriliseringen och öronmärkningen.


Men till påsken mådde hon fint igen då de tokiga häxorna(?) pyntade ett äppelträd


Det var helt galet sa katten men oj vad roligt med helt lekträd till bara mig, för det måste det väl ha varit?


Tindra lånade storasysters stövlar en dag och knatade ut i vårvädret i förklädesklänningen som jag sydde till Isabelle när hon var i samma ålder.

Nej nu får det vara bra för stunden så att jag hinner göra ngt vettigt här hemma också innan det är dags att rulla in till stan och lösa av Mattias. Det käns lite mysko faktiskt att jobba på samma arbetsplats men ändå inte hinna ses så vi ses på fredag älskling och då ska vi starta om boxen för vi får plus kanaler över helgen och det går en film klockan 22 som jag "måste" passa på att se nämligen Juno. Ja vi får dem inte utan det är ett säljtrick av Telia förstås genom att låta folk prova på vad de missar om de inte utökar sitt kanalutbud.

Godmiddag!


Kommentarer
Postat av: jannice lindell

vilken fin klänning!=) ja,de skulle ja med tycka att de är mysko o jobba på samma jobb.=)

2009-05-09 @ 09:12:40
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0