Torsdag

Ja nu är det torsdag igen och orken är hoho hallååå? Japp den är putsväck eller har ni sett till den? Tanken var att jag skulle städat och fixat efter att tjejerna lämnats på dagis men det går inget vidare med det eftersom jag sitter här.

Lite källarfranskor skulle behövas bakas då de jag gjorde igår verkligen är borta, fenito, uppätna ja de är slut helt enkelt. Svärmor är här en stund ikväll så kanske Mattias orkar göra en sats för hans egen skull annars får han ingen frukost med sig imorgon. Mattias ska för den delen till frissan idag också och jag är så avis. Buhu, skulle också vilja gå dit för att klippa och slinga mig. Något i stil med den här bilden skulle jag vilja ha.


Nej det törs jag inte men det är snyggt, så du kan andas ut nu älskling. För stunden, hehe... 

Igår såg jag bara en gris på exakt samma ställe som en av dem i förgår, såg att den bökat i snön nere i diket och kom på att de är ju asätare så det är nog som ett buffe bord för dem att vandra längsmed vägen. 

Jaha tvätten kallar så jag får lätta på ändan och ta tag i den innan man rullar in till staden för att tjäna sitt dagliga bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0