Sovmorgon

Ja en liten stund blev det då Isabelle gick upp själv imorse och stängde dörren in till vårt sovrum sen när jag kom ned hade hon fixat smörgås själv, vilken duktig tjej =)

Igår var Mattias jätte nervös då han skulle på arbetsintervjuv när jag ringde honom på förmiddagen så sa han att han hade dåligt med batteri i sin mobil så då erbjöd jag mig att åka dit med laddaren efter det jag lämnat tjejerna på dagis. 
Sagt och gjort jag lämnade tjejerna på dagis och styrde bilen mot Alunda väl där svänger jag upp mot Mattias jobb och inser vad f*n här är det ju inga längre då de flyttat från den lokalen vilket jag är väl medveten om så det blir till att vända bilen och köra 200m till så kom jag rätt. Skuttar ur bilen och när jag låser den slår det mig "Vad var det jag skulle göra här egentligen? Vad var det jag skulle hämta? Men fasen också det var jag som skulle ha haft med mig laddaren."  Åh vad dum man är ibland den hade jag helt glömt bort, jag var bara så inställd på att jag skulle till Alunda för att träffa Mattias.

Haha ja jag är verkligen den vimsigaste mamman...

Veckans viltrapport kan jag nu summera så här (se nedan) och av den har jag dragit slutsatsen att efter vällen sänk farten var normalt uppmärksam, efter länsgränsen/korsningen mot fyrväpplingen sänk farten till max 70 och var extra uppmärksam någon km innan nsista 70 sträckan sänk farten till max 60 håll ett stadigt tag om ratten, var beredd på att bromsa, sitt som en gammal tant på helsänn stirrandes efter demoner bakom varje sten och träd. 

Måndag: Tre harpaltar och ett vildsvin.
Tisdag: Fyra vildsvin på tre olika ställen och en råbock.
Onsdag: Ett vildsvin.
Torsdag: Två vildsvin på olika ställen.
Fredag: Ett vildsvin modell stoooor!




                                                                                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Marie

Måste verkligen hålla med dig om att du är vimsig. MEN var inte ledsen för det....du fick i alla fall träffa din käraste. Alltid något!

Kram på dig.

Marie Lindell

2009-03-15 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0