Ny vecka igen då.

Ja då var det en ny vecka och denna vecka är det eftermiddagsskift som gäller, igår hade vi APT vilket innebär 12 timmars pass vilket käns av i kroppen på slutet av dagen om inte annat på humöret. Fast vi hade det rätt roligt ändå igår en massa tröttflams blev det på slutet =) Ni som är mina kollegor kan jag rekomendera att inte rapa kasetterna som en liten bebis för de är väldigt kantiga och inte alls så där mjuka och gosiga. Fast å andra sidan lägger de ingen kräka på axeln heller. Ja jag är knäpp men det viste ni väl redan ;-)

Jag är just nu såå sugen på en liten gosig nyfödd bebis men dessvärre går den tiden alldeles för fort och rätt snart sitter man med en treåring som exakt vet vilka knappar man ska trycka på för att få sin mamma att gå i taket. Vår äldsta är riktigt charmig just nu och det sägs att det har med åldern att göra ;-) Pappa är förstås ofelbar och kan laga allt från trasiga ballonger, bilar och mammas trasiga jeans alltså ngn att verkligen avguda.
Det är mycket min pappa och Tindras mamma just nu. När vi var in till stan i helgen så sa jag till Isabelle att mamma älskar dig och vad får man till svar jo: Pappa älskar mig! Tindras mamma. Fast ett tu tre så duger mamma också så då får man passa på att suga till sig alla kramar och pussar man får =)

Slänger ut pikar till mina vänner att ni får sätta lite fart på bebisverkstäderna så att jag kan låna era bebisar istället.

Isabelle har börjat skolas in på en avdelning för lite större barn och det märks att hon är lite grabbig av sig och troligen hänger mest med grabbar för det är mycket "coola bilarna" just nu =) Så vi får nog köpa hem lite bilar.

Javist jag såg ett vildsvin igårkväll på vägen hem och det var efter länsgränsen vi får se hur många man skymtar ikväll, förra em. veckan såg jag gris varje kväll. 

Nej nu ska det städas undan lite och potatis kokas samt skiva upp bogbladssteken som blev klar i morse, en sås vore inte heller helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0