Gymkort+jag=scary!

Japp nu finns det ingen återvändå jag har äntligen masat mig ned till Friskis &svettis och köpt det där gymkortet jag pratat så länge om, tyvärr hade de inget intropass som passade mig denna vecka så nu får jag sitta och titta på kortet fram till nästa måndag. Käns lite läskigt eftersom jag aldrig har gymmat tidigare elle jo vi gjorde nog det på gympan i gymnasiet någon av de gånger jag ehum faktiskt var närvarande.

Annars så har jag idag lagat någon form av stek, det stod rumpstek på påsen men "steken" innehöll ett stortt ben men jag gissar på att det måste vara benet som grisens skinka suttit runt. Sen hittade jag en påse i frysen som det stod fläskhare på, hmm undra vad det heter i charken? Får nog slå en signal och fråga pappa. Hursomhelst jag har fixat grönsaker, potatis och helt egengjord sås till detta. Hörde ni jag har gjort EGEN sås från grunden jag måste ha slagit i ngt när jag steg upp i morse. 

Sen har jag kört två maskiner tvätt också varav den senare ska hängas nu innan jag åker till jobbet måste leta rätt på matlådan också så nu börjar det kännas stressigt, som vanligt alltså.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men erkänn att egen sås alltid e godast ;-)

Och tack för mönstertipsen, det ska absolut kollas upp!

2009-03-09 @ 14:21:54
URL: http://betongmorsa.blogg.se/
Postat av: Jannice Lindell

Kul med gymkort! D ekommer du säkert tycka är skit kul och inte läskigt när du väl är där:) ses

2009-03-10 @ 07:29:24
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0