Äntligen är det fredag!

Det käns härligt för den här veckan har varit tung och det har känts som man trampat omkring i tuggumi på jobbet och inte kommit någon vart fast vi har rockat rätt bra den här veckan ändå så nu vankas det smörgåstårta för att vi varit duktiga!
 
Idag vill jag passa på att dela ut tre stycken grattis kramar också, en till Mican, en till Jannice och så en till svägerskan med. Hade gärna firat Mican på restaurang Tsatsiki ikväll men då trädgårdmässan vankas i nästa vecka gäller det att hålla i slantarna lite. Ser fram emot morgondagen istället då det vankas fika i Norrtälje med en arbetskamrat, tjejerna får följa med så kan vi fara till Odal och titta efter fodrade stövlar till dem efter fikat. Ett besök på köksboden skulle jag också vilja hinna med, jag har bara varit in i deras butik i Sebende men nu när det är vinter så har de inte så mycket där mer än köksluckor att se.

Viltrapporten den här veckan är långtifrån så fullspäckad som förra veckans och kan lätt sammanfattas så här: Fredag en varg. Eh? Ursäkta mig men jag är lite trött det jag menar är naturligtvis en räv.

Sen såg jag min drömmis på centrum idag nämligen en sådan här, vist är de fina!






 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0