Vart tog mitt hår vägen?

Haha ja idag har lillasyster varit här och klippt bort allt det slitna, tråkiga håret på mig. Det var tänkt att hon skulle få färga också men jag har inte hittat någon färg fast så blir det när man inte letar.
Sötnosen Ramoz var självklart med och vi tog en liten kort promenad i värmen då tjejerna passade på att kasta sten i viken, härligt att se dem leka. Vi har även tvättat ur deras pool och fyllt den med vatten jag köpte sådana där antihalk fiskar med sugproppar och satte i men misstänker starkt att de inte får sitta kvar särskilt länge ;-)

Jag är för tillfället doggywalker åt Giletta och Blenda vilka skött sig exemplarisk fast de tycker nog jag är riktigt dryg med mina ideér om hur man går in och ut igenom ytterdörren.

Igår var vi ut med jobbet vilket var riktigt trevligt men tyvärr han några av oss inte få efterätten förens vi var tvungna att gå om vi ville hinna med sista tåget hem.

Min härliga älsklingen har dessutom städat och varit duktig här hemma så nu käns det genast mycket bättre, puss på dig min gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0