Lunchdate på jobbet

Ja idag så har Mattias varit på kurs så då kunde vi luncha tillsammans idag vilket var riktigt trevligt men 35 minuters lunch flyger allt för fort iväg. Vi får planera in en kväll istället för bara oss två där vi bara ska umgås och ta det lugnt.

Idag kom så äntligen skatteåterbäringen så några svarta moln på min himmel jagades iväg i form av räkningar och sen promenerade jag och tjejerna ned till Tempo för att handla middag. Vi passade också på att slinka in på järnaffären innan de stängde och beställde tapeten till hallen så sex stycken rullar borde finnas att hämta ut i övermorgon. Hurra! Nu är det "bara" kvar förstås innan det kan bli tal om tapetsering förstås.

Efter att Tindra gått i säng så lade jag och Isabelle pärlor och så var vi ute en stund så att hon fick öva på att cykla. När Isabelle nattats så fortsatte jag sökandet efter den eländiga fönsterskrapan som jag plockade av Tindra härom dagen och lade på ett väldigt bra ställe där de inte skulle komma åt den. Hmm lite för bra kanske.....
I brist på annat tog jag fram kvistlacken och gick två varv över alla kvistar i panelen istället så nu är den förberedd för målning men först så ska "bara" ditten och datten göras ;-)

Nej nu ska jag i säng så Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0