Måndag

Idag så har det varit som vilken annan dag som helst ;-)

Tjejerna och jag åt en sensationell(?) middag bestående av det som fanns hemma vilket resulterade i lite hajmal, majs, några räkor för smakens skull allt kryddat med salt och dippkryddan holliday som fick puttra i mjölk rett med maizena. Till denna härliga gryta serverades ris, barnen tyckte det var gott och åt i stora lass medans mamman var något mer tveksam till kryddningen men petade i sig någorlunda.

Sen älskling så måste du kika in hos den här tjejen Lillablanka det är där jag fått min nya härliga idé ifrån om ett alternativ till växthus, ja ni andra får också kika om ni vill.

Vad har hänt mer idag då? Jo jag har drömt om en resa till seychellerna och hittade en för strax under 15000 per person samma bolag kunde erbjuda en kombinerad resa med kenyasafari och seychellerna men då var prisbilden en annan *host* endast 24900kr per person.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Och herregud vilken fantastisk blogg hon hade. Kanonfint grymt avis ta extrapaketet med kenyasafarin med vettja ;-) billigt o bra hehe

2009-06-09 @ 09:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0