Tror ni på solsken imorgon?

Jag hoppas på sol och lagom varmt men tippar starkt på regn och kyligt. Vi får se vad som dukas fram på kvällen men en sak är säker jag tänker inte köpa sill utan vill hitta på något mer spännande vi får se vad det kan tänkas bli.
Min pappa och plastmamma kommer att fira med oss så de tar sin husvagn med sig vilket är perfekt då vi inte har någon som helst extra säng.

Jag hoppas att allt har flytit som det ska på jobbet så kanske det finns en liten möjliget att jag är hemma till åtta redan alternativt att jag handlar inför morgondagen så är det klart också.

Idag har jag hunnit med att skura nedervåningen men det behövs en sväng till för det blev inte bra men åtminstone bättre än innan. Sen har Mickan med sina grabbar varit här och ätit frukost med oss blev lite kort stund bara då det blev bestämt igår att tjejerna skulle börja en timme tidigare på dagis idag eftersom de skulle fira midsommar. Isabelle blev rätt arg när de åkt för hon ville minsan inte till dagis då hon ville leka med grabbarna fast de var snabt glömt när de såg firandet på dagis =)

Isabelle har dessutom klätt upp sig idag eftersom Loke skulle komma sa hon så himla gulligt!

Nej nu ska jag ta tag i något vettigt så hörs vi en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0