Försommardepp

Japp idag käns det som om man skulle stannat kvar i sängen visserligen kändes det så igår med men det har man helt enkelt inte tid med längre, som tur är.

Mest irriterad är jag på att jag inte lyckats med att ladda upp bilder till mitt webalbum så jag tröttnade och raderade hela kontot. Sitter just nu och håller tummarna att det ska gå bättre med det nya jag skapat idag vill ju att de som vill ska kunna se de bilder jag tagit på olika tävlingar.

Här hemma är det stökigt värre så huset ska nog få en liten omgång innan det är dags att rulla till jobbet även jag själv skulle behöva svabbas av. 

Igårkväll dansade älvorna när jag åkte hem vilket är vackert och lite trollskt.

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

hoppas du är gladare nu!

2009-06-03 @ 23:54:26
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0