Fredag

 Så var det då fredag igen tänk vad den här veckan gick fort. Isabelle ska till Stavby idag efter att vi lämnat Tindra på dagis och jag får inte glömma att jag ska börja en timme tidigare idag.
Inatt så åker vi ned till Linköping och stångebroslaget jag har lite funderingar på vad vi ska ha för matsäck med oss ngt billigt och gott skulle vara bra. Man kanske skulle ta och baka piroger när man kommer hem från jobbet.

Idag efter jobbet så ska skiften träffas för att grilla korv och dricka lite vi hade båda gärna velat vara med men tiden räcker inte till fast jag stannar nog till och säger hej iallafall innan jag dtyr bilen mot affären/hemmåt.

Vet ni det är mulet ute! Jag kommer inte ens ihåg när det var mulet senast och det skulle vara trevligt med lite regn fast inte imorgon. Snälla någon som kan styra upp det?

Nej nu ska det börja fixas här hemma innan all tid slösats här framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0