Babysaker till salu och ett städat skafferi.

Ja idag  har jag städat ur vårat skafferi vilket var på tiden så nu kan man nog lite enklare hitta det man söker. Varför det  egentligen blev gjort just nu beror mest på att flaskan med balsamvinäger trillat omkull och självfallet var inte locket ordentligt påskruvat. 
Max och Annika har varit här idag en liten stund och lekt. Lite tråkigt är att jag är så himla trött bara men det får de stå ut med =) Alltid roligt med ett litet avbrott så här mitt i veckan och lite vuxet sällskap är ett extra plus.

Sen har jag funderat på vad de babysaker som jag vill sälja kan vara värda? Jag tycker det är svårt att sätta pris på begagnade saker men vad tror ni om det här.

Bärsjal från Hug a Bub: 400kr i färgen hasselnöt tittar man noga hittar man någon enstaka fläck.
Amningskudde: 250kr vinröd med Mumintrollen
gr8x skötväska: 250kr svart
Hoppgunga: 70kr utan kroken för upphängning i dörrhål då vi fann den osäker och gjorde en egen lösning.
Babysitter: 100kr
Avent isis bröstpump finns också men här syns det att flaskorna blivit väl använda pris?

Just nu ligger allt i tvätten förutom bröstpumpen ;-) men så fort allt är tvättat ska jag fota och lägger då upp en bild här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0