Sjuka barn, tapeter, varsel och vardagsliv.

Japp så ser det ut hemma just nu då tjejerna är sjuka särskilt Tindra som är risig i kistan har feber och har sovit mest hela dagen. Lillpluttan som alltid äter med god aptit har inte ens fått i sig ngt ätbart bara druckit litegrann. Isabelle är i stort sett som vanligt trotsar, busar och kramas.

Japp hon ska bli modell som stor ;-)


Jag har sett till att vi fått hem tre stycken tapetkataloger som vi ska kika lite på för att se om vi kan hitta en tapet till hallen, vi har aldrig tid att kika på sådant på helgerna så då tänkte  jag att lånar vi hem några så kan man kika i lugn och ro när töserna sover.




På Mattias jobb har de kommit ut med att halva arbetsstyrkan ska varslas så det käns lite oroligt just nu men jag håller tummarna att älsklingen sitter tryggt i båten då han har jobbat där sedan 2003, håll tummarna. Annars är det storhandling som gäller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag me storhandlar idag, ska åka så fort jag fått i mig gröten :-D

2009-01-29 @ 08:02:53
URL: http://betongmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0