Hurra för Isabelle på hennes dag!

Idag har vi firat Isabelles  födelsedag och haft kalas här hemma. Jag hade ju tänkt lägga lite extra energi på tårtorna men då veckan varit full av VAB så fick de bli hederliga gräddtårtar fyllda med vaniljkräm och blåbärsgrädde eller jordgubbsfromage.

När jag och Isabelle gick upp i morse så blev hon nog lite besviken hon hade nog trott att kalaset skulle vara igång redan för hon gnällde olyckligt "min födelsedag" och gick in i vardagsrummet med huvudet nedböjt. Aj vad det sved i mammahjärtat så till nästa år ska det pyntas med lite ballonger redan kvällen innnan.

Jag tror hon tyckte om alla presenter hon fick och det var fullt ös med sex kusiner på besök.

Grattis min älskade lilla gumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0