Utmanad

Jag har blivit utmanad av Betongmorsa som jag tyvärr inte kan skicka vidare då jag inte känner sex stycken som jag kan utmana. *snyft* synd om mig som inte har några bloggande vänner eller bekanta som inte redan blivit utmanade.

Så här går utmaningen till:
· Gå in i mappen där du har dina bilder

· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

 

· Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

· Utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Japp och så här spännande var min bild


Den här bilden är tagen från undersidan av vårat hus när vi var och tittade på det och ändå köpte vi det.
Haha ja herregud om vi bara hade vetat hur mycket jobb vi var tvungna att lägga på det innan det var beboligt och ja sen allt som är kvar att göra ska vi inte ens tala om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0