Sömntuta

Ja Tindra sover fortfarande vilken tur att jag jobbar em den här veckan så att hon får sova ut. Isabelle vaknade som vanligt srax före sex men i ärlighetens namn så har jag kunnat sova lite till på soffan.
Idag ska vi på utvecklingssamtal på dagis klockan 10 så det börjar väl kanske bli dags att väcka lilltjejen så hon kan äta frukost innan det är dags att åka.

Solen lyser även denna måndag det har den gjort i flera veckor nu käns det som men aldrig på helgen, mycket irriterande.

Idag får Mattias veta om han får behålla jobbet de ska få besked vid 14.40 usch jag går med en klump i magen och förstår inte varför de drar ut på det. Älsklingen säger att han ställer in sig på det värsta men jag tror det är svårt att föreställa sig hur det är att få sparken.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej gumman. jag håller tummarna för att han får va kvar!

2009-02-09 @ 14:10:22
Postat av: Jannice Lindell

så hemskt att han blev av med jobbet!

2009-02-12 @ 23:44:47
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0