Lördag och övertid.

Idag ska jag gå in och jobba övertid i eftermiddag så det gäller att hinna med så mycket som möjligt nu på förmiddagen så att man kan njuta mer imorgon istället.

Igår var jag till Flygfyren och storhandlade, det käns jättebra att redan ha det gjort annars brukar jag vänta tills löning. Jag fixade så jag kunde självscanna igår för första gången så det tog lite längre tid än vanligt att handla men man kommer nog på ett smart system sen. Fick lite tips i kassan av kassörskan som var väldigt trevlig.

Nej nu måste jag köra igån här hemma har en lång lista i huvudet att beta av så jag blir glad om jag hinner med hälften.

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Ha en trevli dag på jobbet=) vi ses på mån. då är de ju spinning o core

2009-02-21 @ 08:00:16
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0