Fortfarande ont i magen :-(

Fy vad jag inte tycker om att ha ont i magen, åkte till jobbet igår men det kändes inget bra alls inte ens det roliga med att se arbetskamrater som varit på varmare breddgrader hjälpte så efter några timmar gav jag upp och åkte hem. Ringde till sjukanmälan idag då jag glömde bort det igår och tjejen där tyckte att jag borde vara tillbaka på jobbet först efter helgen. Käns jobbigt dels har jag alltid dåligt samvete när jag är hemma och är sjuk och värre käns det nu när vår ekonomi käns orolig, förhoppningsvis har tjejen fel och magvärken släpper under dagen idag. Pimplar proviva dryck för fullt vilket är en riktig rysare, uäck!

Nej nu ska jag göra en verklighetsflykt tror jag, ska lassa in lite mer ved i kaminen först bara men sedan är det fosterställning under en varm filt som gäller tillsammans med en bok eller om det blir en film kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0