Burr....

Idag är vi frussna, Tindra har frusit inatt sa hon när hon kom tassandes någon gång under småtimmarna så hon har fått sova med oss och nog var det kylslaget i hennes sovrum när jag hämtade hennes kudde. Det är nog läge för att köpa ett stort täcke till henne nu.
Nu brinner det iallafall en varm brasa i kaminen och det börjar bli lite behagligare temperatur inne.

Javist igår precis när jag höll på att slumra in började en klocka ringa tror att både jag och Mattias for upp samtidigt när det slog oss att det var brandvarnaren i köket. Puls på 290 kan jag lova, fy vad rädda vi blev. Efter en nogrann koll kunde vi inte hitta något som brann utan det var falskt alarm.

Nej nu ska vi piffa till oss och åka till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0