Wohoo fredag!

Äntligen fredag och ytterligare en arbetsvecka avklarad eller ja snart iallafall jag har ju inte ens kommit till jobbet än så jag kanske inte ska ropa hej än.
Jag ska hinna med att springa in på ÖB innan jobbet börjar för att köpa ett skoställ i furu fast det ska naturligtvis målas vitt vad annars ;-) Det är så skönt att hallen nu börjar kunna fungera som en hall igen där man kan hänga upp saker på krokar.
Jag var in på Gränby tidigare i veckan för det självklara besöket på nyöppnade Indiska och där hittade jag fina knoppar till byrån som jag ska göra iordning till Isabelle och sen lite annat smått och gott, fast det var bara fönstershopping som gällde.
Jag är riktigt bra på fönstershopping och älskar att bara gå och se på saker som jag skulle vilja ha i huset, det tråkiga är att när jag sedan väl ska handla något blir det mycket svårare för då är jag snål och hittar dessutom inte det jag söker.

Riktigt tråkigt är att kusin H inte kommer till oss ikväll men jag hoppas att han vill komma imorgon em. istället.

Sen vill jag bara säga till Jannice ifall jag glömmer bort det på jobbet ikväll att Tindras bra bok som hon fick i födelsedagspresent heter "Får jag titta i din blöja?" och den finns på Adlibris.

Ha nu en härlig helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0