Tisdag

Lite svårt att skriva detta inlägg då KF verkar vilja vara med och hjälpa till, Majsan verkar ha drabbats av akut gosighet men det är trevligt att någon blir glad när man kommer hem. Ber om ursäkt för alla hundra stavfel i mitt förra inlägg men ni får leva med dem då jag inte ids rätta till dem i det närmaste.

Idag har jag kommit fram till två saker som jag önskar mig.

1. Baby dockan "Thomas" eller "Emily" så söta båda två.
2. Extra lysen till Forden gärna i stil med de blingade lastbilarna man möter längs med Hallstaviksvägen de är häftiga.
3. Bättre självförtroende.

Nehej om man skulle gå och svabba av tänderna lite innan man kryper ned i sängen och sussar.

Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Jannice

jag såg faktiskt thomas dockan i en skvaller tidigning på jobbet=)

2009-08-12 @ 22:54:34
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0