Oj redan torsdag!

Vad den här veckan flygit fram. Det är roligt att vara tillbaka på jobbet och det märks att vi alla har mått bra av lite semester. På lördag är det utgång med jobbet för att en kolega ska lämna oss för studier men som det verkar blir jag hemma då jag inte har någon chafför. Lite trist för det skulle vara så roligt att gå ut och skaka loss ändan lite för det var evigheter sedan sist.
Fast vi har att göra ändå i helgen för nu ska baske mig tapeten upp så idag har jag dragit en sväng kvistlack på ytterdörren då den släppte ifrån sig ngt som trängde igenom färgen vid första målningen och sen blev det krackelerat på några ställen. Hoppas det inte dyker upp igen när jag målar andra svängen men det visar sig imorgon.

Nej nu är det dags att hänga lite tvätt och sedan in i duschen för att sanera mig själv innan man tar superbilen och flyger till jobbet. Min lilla Ford har ju fått en ordentligt service av Mattias under semestern med en massa delar bytta så nu mår den betydligt bättre.
 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Petra!! Som av en slump hittade jag din blogg i samma veva som jag skickade ett mess till dig! Roligt att se alla fina kort på er, hoppas vi kan ses något snart! Stor Kram från mig och Stefan!

2009-08-13 @ 15:25:26
Postat av: Linda

Vad tråkigt att du inte kan följa med, men det kommer nog fler tillfällen, jag försvinner ju inte från jordens yta :)



Kram!

2009-08-14 @ 10:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0