Myshelg med skruv

Lördagen var riktigt trevlig med hundutställningen på Ulriksdals slott där syrran och Ramoz kammade hem ett tredje pris. Vilken fantastisk miljö det var där! Jag vill åka dit igen men med bara vuxet sällskap för att flanera runt, ta en fika och besöka handelsträdgården.
Tillbaka i Uppsala blev det en chicken napoli som är ruskigt god. En tripp in på IKEA för att köpa ben till Isabelles säng men det blev naturligtvis fel. Vi fick med oss krokar hem från nya indiska till hallen så att tjejerna kan hänga upp sina kläder själva.

Igår ordnade jag till två rabatter och de stora "krukorna" så nu saknas det bara lite höstfägring som ögongodis i dem. Jag hade tänkt fortsätta pyssla ute med tjejerna ikväll men det blåser kallt och jag är för trött så nu sitter vi och myser i soffan till Nalle Phu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0