Tur och retur Sandviken

Idag har vi varit till "någonstans utanför" Sandviken där Mattias köpte en BMW, äntligen slipper han mazdan och jag känner en stor lättnad. Mattias funderar att sätta ut mazdan på blocket "Mazda bytes mot en stor Cocacola och en påse gifflar" tycker det vore lite kul att se om någon nappar =)

På hemvägen stannade vi till vid valbo för en sen lunch eller en tidig middag beroende på hur man ser på saken och vi tog en snabb vända inne på köpcentrat också. Vi stannade även till hos svärmor och fikade vilket tjejerna uppskattade då de inte sett farmor på ett tag.

 På förmidagen pysslade jag med tjejerna vilket jag tycker är riktigt mysigt så det blev lite mer pysslande med Isabelle efter att Tindra somnat. Nu under kvällen har jag och älsklingen planterat våra fröer som ska förkultiveras samt att älsklingen varit ute och smekt på den nya bilen förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0