Beslutsångest så här i ottan

Eller ja ottan vet jag väl inte om det är nu men här klev vi upp 05:40 åtminstone Isabelle medans den lilla mamman försökte vakna till liv men det gick rätt fort när jag kom att tänka på fröerna vi planterade igår kväll. De små växthusen vill jag inte att en nyfiken treåring undersöker på egen hand.

Ångesten då? Jo jag köpte blandannat lite penseér i veckan som ska planteras i något men i vad? Ska de sitta i min kopparkittel med porslinshandtagen eller ska de sitta i vad jag tror är en kockum hink?

Idag blir det en vända in till stan för att handla hem lite gott till middag ikväll och sen ska Mattias in på biltema för att handlalite till  nya bilen samt lack till Isabelles cykel som ska fräschas upp. Medans han är där tänker jag och tjejerna flanera på Gränby och kika efter lite kläder åt mig själv samt linnen åt tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0