Idag är det fredag!

Om någon hade missat det ;-)

Jag är hemma med Tindra idag då hon är snorig och har en ögoninflammation, frågade Isabelle om hon ville stanna hemma från dagis hon också men det ville hon inte så hon går en kort dag istället.
 
Efter att vi lämnat Isabelle på dagis åkte jag och Tindra till odal och handlade en kutterspånsbal till marsvinen man spar en massa pengar jämfört med att köpa de små som finns på affären. En stor bal kostar ca 70 kr och räcker ca 6 månader en liten på affären kostar runt 40 kr och räcker helt klart inte i 6månader.

Imorgon ska vi åka över till pappa och fira hans födelsedag, Mattias ska ut och köra enduro med några kompisar och jag får inte följa med då jag inte riktigt är på deras körnivå. Nej nu ska jag studsa in i duschen, det gäller att passa på medans lilltösen sover och innan vi ska hämta Isabelle. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0