Sovmorgon idag

Idag har jag fått sovmorgon gick inte upp förens strax edter sju Haha ja jag vet det är verkligen inte sovmorgon för alla men för mig är det det.
 
Jag hittade lite kläder på Thuns igår det blev en rödvit-randig klänning med gröna detaljer somrig och fin, ett par jeans med låg midja, en gul top, en jeanskjol med hög midja och en bikini. Jag skulle ha behövt ett par nya skor också men hittade inga till lagom pris som jag tyckte om eller rättare sagt jag orkade inte titta så noga ville bara hem så fort som möjligt.
När jag kom hem så grävde jag färdigt jordgubbslandet sen blandade Mattias i plantjord och kogödsel medans jag var ned och handlate lite gottit så när jag kom hem var det bara att plantera och vattna. Längtar tills vi kommer kunna äta solmogna jordgubbar *mums*

Nej nu är lillpluttan ledsen så nu måste jag gå upp till henne

Kommentarer
Postat av: charlotte

Godmorgon, sovit gott? :)

2008-05-31 @ 08:22:04
URL: http://charlotte3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0