Frukost på sängen...

och blommor fick jag idag eftersom det är morsdag, jättemysigt att sitta hela familjen i sängen och mysa.
Sen var det bara att göra sig iordning och packa in barnen i bilen då älsklingen har tävlat enduro idag på Bergby och då vill jag vara där och heja, tyvärr missade jag hundutställningen i Österbybruk men så är det.

När vi kom hem åkte vi till Norrtälje för att fynda en byrå till Tindra i hamnladan men de hade ingen och det var mest rörigt så vi gick in på Jysk istället och där var det ännu sämre förstår inte ens hur de kan gå runt. Jag vill hitta en charmig gammal byrå till ett bra pris som jag kan måla vit. Nu ångrar jag att jag inte var in på Emmaus som är en stor loppis som ligger nära Bergby de har ofta mycket fina gamla saker till vettiga priser och så går det att pruta. Fast ska jag vara ärlig är de minst lika röriga som hamnladan fast de är roligare.

Här kommer lite bilder från berbyrundan

image18
De startade två och två med 20sek. mellanrum.

image19
Heja vad det går!

image20
Mål!

image21
Tokslut men vad mycket bättre det gick den här tävlingen än förra han körde på Bergby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0