Oj! Vart tog tiden vägen?

Var upp och la lilltjejen för att sova kom ned började tvätta klädseln till vagnen när det var sköljningen kvar tänkte jag att då kunde ju jag och bella passa på att duscha så behövde vi inte slösa så mycket vatten och jag bli dyngsur i onödan. Han till och med rakabenen, en mammas vardagslyx ;-) Tindra vaknade när vi var färdiga annars brukar de passa på att vakna när man står med huvudet fullt av schampoo som sa sköljas ur.

Fixade lite lunch gräddstuvade potatis och hotdogs tillsammans, kryddade med salt, peppar och lite lök det blev riktigt gott så det kan vi göra igen. Nu har jag varit upp och lagt Isabelle för att sova men fick en chock nu när jag såg att klockan nästan är två!
Jaja nu ska jag ta hand om dynglisa ifall hon är färdig och sen ska vi hänga ut tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0