Nattsuddande är inte bra

Fy vad trött jag var i morse då jag satt uppe sent igår och såg på moulin rouge, jag har inte sett den förut. Då den inte var något vidare bra i början så pysslade jag med tvätten för att sen komma tillbaka och fastna totalt framför den samtidigt som jag läste i min bok också.

Isabelle vaknade strax efter fem som vanligt så då gick vi ned där jag somnade på soffan, under tiden så hittade Isabelle russinpaketen som hon öppnade och åt ur så långt hon nådde med fingrarna.
Mattias hade körlektion på fömiddagen idag så han har varit ledig och medans Isabelle var på dagis klippte jag gräsmattan och Mattias körde med grästrimmern. Sen var vi till svärmor efter det vi hämtat Bella från dagis och fikade.

Nej nu kom Mattias hem så nu ska jag vara lite social. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0