Hurra! Hurra! För älsklingen idag!

Idag har Mattias klarat uppkörningen för tung MC tror att han gjort det på allra kortaste tiden någonsin via körskola.
Han har inte ens tagit tio körlektioner, klarade skrivningen med en gång och sen uppkörningen idag. Fast å andra sidan har han ju kört mc i någon form sedan han var tonåring så han var ju ingen nybörjare.

Annars har jag sen senast blivit konsult åt ett företag som säljer ljus, inredning och kroppsvård. Det käns riktigt roligt men det är mycket att ta in just nu.
 
Idag har jag rensat min rabatt också då jag ska flytta lite växter dit ikväll samt gräva ned en sten eller två att stå på när man rensar ogräs. Imorgon är jag medbjuden på en SPA-kväll med Mary Kay och det ser jag framemot, det ska bli så skönt att få rå om sig lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0